PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-03 19:49:10
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Grakus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tylko pokazuje, że papier nadaje się do użycia w WC. JA papierów nie
    > mam. Mam umiejętności.

    Tak przyszluchuję sie tej burzliwej dyskusji i oto co chcialem powiedziec:

    Zgadzam się z powyzszym.
    +
    Ja mam dyplom ukonczenia studiów, nie mam certyfikatów (Cisco, MS itp) bo
    nie było mnie stać na nie. Mam za to dużo zapału i wiedzy. Stalej pracy
    ciągle poszukuje (mieszkam na Śląsku) ale w miedzyczasie nie leze brzuchem
    do gory ale chwytam się różnych żajęc, i staram się. Chcę tylko powiedziec
    ze ważne jest to co w głowie a nie na papierze i jaki ma się stosunek do
    świata.

    -
    Nie podoba mi się tylko panie A. że tak pan starasz się za wszelka cenę
    przekonać do swoich racji wszystkich. Masz pracę - OK! To ciesz się tym i
    daj sobie na wstrzymanie bo inni może lepiej się czują jak sobie
    ponarzekają. Może to im potrzebne i nie trzeba ich od razu deprecjonowac.
    Ja tam swoje wiem, i zawsze robię po swojemu. Liczę zawsze na siebie i
    dobrze na tym wychodzę. Czasem tez sobie ponarzekam ale jednocześnie
    dokształcam się, pracuję i normalnie żyję. Jakos sie to kręci wszystko.
    Jak jest w kraju każdy widzi - ale najgorsze co możnaby w tej sytuacji
    zrobic to nic nie robic i narzekac.

    Pozdrawiam walczące strony :)

    Ja Grakus