PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP vs JAVA (zdalnie) › Re: PHP vs JAVA (zdalnie)
    From: Artur Zabroński <a...@...stopce.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PHP vs JAVA (zdalnie)
    Date: Thu, 08 Mar 2007 22:34:41 +0100

    Jakub Lisowski wrote:

    > Widzę, że jesteś z tych, którzy gloryfikują bezmyślną robotę, aby się
    > nie narobić.
    > Ja natomiast uważam, że zrobienie danej roboty przy mniejszym nakładzie
    > pracy jest lepsze niż narobienie się jak wół.

    Tutaj to chyba Java prowadzi?

    > Wiele klas realizujących wspólny interface.
    > Oczywiście można zrobić sztuczną klasę i podpiąć ją pod te wiele, ale
    > żeby to miało coś wspólnego z obiektowością to jakoś nie widać.

    Ale po co jak są IDE w których takie zmiany to chwila.

    > Hmm, jakie produkcyjne systemy są w tym napisane?
    > I jakie jest zapotrzebowanie na programistów w tych językach?
    > A ile kasy programiści tego dostają?

    http://www.seas.gwu.edu/~mfeldman/ada-project-summar
    y.html spora lista. >
    > No.
    > A przesadzanie korporacyjnego systemu na najnowszy kompilator przypomina
    > jechanie gołą dupą po brzytwie. Nigdy nie wiadomo, co się zwali.
    > Widziałem soft, który kopyrtnął się na 1.5.6 i na to pomógł update na
    > 1.5.9 chyba, piękny core lądował.

    A ile softu np. po pojawieniu się nowego GCC w ogólę się nie kompilowało?

    --
    Artur Zabroński

    E-mail: artur (dot) zabronski (at) gmail (dot) com
    Jabber: artur (dot) zabronski (at) gmail (dot) com