PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP = grosze › Re: PHP = grosze
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PHP = grosze
    Date: Fri, 31 Aug 2007 20:35:32 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 31 Aug 2007 13:30:55 -0000, ADi <a...@g...com>
    w <1...@g...googlegroups.co
    m> napisał:

    > I oczywiscie doskonale sie orientujesz co i jak w tym przypadku, nie
    > jedna elektrownia atomowa chodzi na twoim sofcie, ze o latajacych
    > arbuzach nie wspomne :>

    Soft albo kawałki softu do centralek robili budynek obok, i nie było
    żadnych mecyji związanych z tamtym budynkiem ani z jego pracownikami.
    Co dowodzi, że tam był robiony soft jak soft.
    A jak znajomy opowiadał o zabawach macierzą dyskową, na której zamiast
    rollbackować transakcję w bazie szybciej przywracało siębazę z backupu
    to był szacun.

    > Tiaa... idac twoim tokiem rozumowania pozwole sobie przedstawic w
    > takim razie jak dziala wspomniany przez ciebie system sterujacy
    > reaktorem atomowym:
    >
    > Zmierz poziom powstajacych neutronow - x, zmierz poziom neutronow
    > traconych w wyniku pochlaniania i ucieczki - y. Jezeli x=y, ok - stan
    > ustalony (krytyczny). Jezeli x < y, podnies prety sterujace. Jezeli x
    > opusc prety bezpieczenstwa i wlacz syrene alarmowa i koniec.
    >
    > Proste, czyz nie?

    Proste. Tylko trzeba to robić ciągle, a nie, cytując z pamięci 'jak
    stanie na kilka godzin, to nic wielkiego się nie stanie'.

    > Np. skomplikowane algorytmy realizujace rozporszone sterowanie w
    > przestrzenno-czasowych polach komutacyjnych i takie tam - Znajdziesz
    > bez problemu jak bedziesz chcial.

    > Nic.

    A potrafisz rozwalić w podobny sposób jak sterowanie reaktora
    wyszukiwarkę gogla albo system spedycyjny (niekoniecznie Walmartu)?

    > A ten cudzyslow, to jak rozumiem tak z przekasem? Ze niby w PHP sie
    > nie "programuje" tylko niewiadomoco? I see....

    Prawo Sturgeona mówi, że 90% wszystkiego to gówno.
    PHP ma tak niesamowicie niski próg wejścia, że może w nim pisać
    licealista.
    I potem produkują oni drastyczne ilości krapu, psując rynek.
    'Programiści'.

    > ADi

    ja czyli jakub
    Revoke.