PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP = grosze › Re: PHP = grosze
  • Data: 2007-08-31 13:30:55
    Temat: Re: PHP = grosze
    Od: ADi <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sie, 22:22, Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> wrote:

    > Tiaa. Jak na przykład oprogramowanie sterujące elektrownią nuklearną,
    > albo fly by wire załadowanego Airbusa A320.

    I oczywiscie doskonale sie orientujesz co i jak w tym przypadku, nie
    jedna elektrownia atomowa chodzi na twoim sofcie, ze o latajacych
    arbuzach nie wspomne :>

    > A Allegro to jakie rzeczy robi? Jeden gościu wystawia aukcję wypełniając
    > formularz na www, inni wypełniają formularze na stronie www, wszystko
    > trafia do bazy, o odpowiedniej godzinie jest podsumowywane, maile idą
    > i koniec.

    Tiaa... idac twoim tokiem rozumowania pozwole sobie przedstawic w
    takim razie jak dziala wspomniany przez ciebie system sterujacy
    reaktorem atomowym:

    Zmierz poziom powstajacych neutronow - x, zmierz poziom neutronow
    traconych w wyniku pochlaniania i ucieczki - y. Jezeli x=y, ok - stan
    ustalony (krytyczny). Jezeli x < y, podnies prety sterujace. Jezeli x
    > y, opusc prety sterujace. Jezeli prety opuszczone i caly czas x > y,
    opusc prety bezpieczenstwa i wlacz syrene alarmowa i koniec.

    Proste, czyz nie?

    > Bo? Co takiego jest w centralce telefonicznej, że jest to największy
    > projekt informatyczny ever?

    Np. skomplikowane algorytmy realizujace rozporszone sterowanie w
    przestrzenno-czasowych polach komutacyjnych i takie tam - Znajdziesz
    bez problemu jak bedziesz chcial.

    > Ja twierdzę, że wyszukiwarka Google albo system spedycyjny Walmartu są
    > bardziej skomplikowane od oprogramowania centralki, i co mi zrobisz?

    Nic.

    > Ilościowo i jakościowo krapu jest więcej w PHP, i to się odbija na
    > oferowanej zapłacie dla 'programisty' PHP.

    A ten cudzyslow, to jak rozumiem tak z przekasem? Ze niby w PHP sie
    nie "programuje" tylko niewiadomoco? I see....

    --
    ADi