PracaGrupypl.praca.dyskusjeOutsourcing IT: plusy i minusy › Re: Outsourcing IT: plusy i minusy
  • Data: 2007-12-03 13:04:34
    Temat: Re: Outsourcing IT: plusy i minusy
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AlterEgo wrote:
    > Witam,
    > Ostatnio pojawia się coraz więcej firm outsourcingowych oferujących pracę w
    > dziedzinie IT. Mam w związku z tym pytanie: jakie sa Wasze doświadczenia i
    > opinie na temat pracy w tego rodzaju firmach? Jakie są plusy i minusy?
    > Chciałabym zasięgnąć opinii zanim się w coś wpakuję ;-)

    Jaki outsourcing - wewnetrzny czy zewnetrzny? Jaki jest profil klienta
    korzystajacego z outsourcingu, jego wymagania - w uproszczeniu dlaczego
    zdecydowal sie na outsourcing? Jakie uslugi maja byc swiadczone, w jaki
    sposob i jaka jest struktura firmy? Czy jestes na to gotowy psychicznie?
    Te pytania, procz ostatniego, powinienes zadac potencjalnemu pracodawcy.
    Na ostatnie powinienes odpowiedziec sobie sam w oparciu o otrzymane
    informacje.

    Jacek