PracaGrupypl.praca.dyskusje › Optyk sprzedawca z wyzszym wyksztalceniem ;)

  • 1. Data: 2003-06-29 07:59:51
    Temat: Optyk sprzedawca z wyzszym wyksztalceniem ;)
    Od: <s...@g...pl>

    Na pl.praca.oferowana widziałem ogłoszenie, że w Carrefourze
    poszukują sprzedawcy-optyka najlepiej z wyższym wykształceniem.
    Chyba kogos w tym kraju pogieło ...
    A czy widzieliście już może ogłoszenie w stylu:
    "Zatrudnię sprzątaczkę najlepiej po doktoracie ?" ;)))))
    Moim zdaniem to tylko kwestia czasu ....

    S.

  • 2. Data: 2003-06-29 08:41:02
    Temat: Re: Optyk sprzedawca z wyzszym wyksztalceniem ;)
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na pl.praca.oferowana widziałem ogłoszenie, że w Carrefourze
    > poszukują sprzedawcy-optyka najlepiej z wyższym wykształceniem.
    > Chyba kogos w tym kraju pogieło ...

    Tak. Ciebie.
    Po pierwsze dlatego, że odmawiasz komuś prawa do zatrudnienia kogo chce (ty bedziesz
    wypłate płacił
    czy on?) a po drugie dlatego, że nie wiesz po co może być potrzebne wyższe
    wykształcenie w sklepie
    optycznym.

    mer

  • 3. Data: 2003-06-29 09:00:39
    Od: "Sylwek" <l...@g...pl>

    Witam!
    Takie mamy teraz czasy, że ludzie z wyższym wykształceniem zatrudniani są
    nawet do prac fizycznych.
    Sam się przekonałem o tym na własnej skórze.
    Od ponad roku pracuje jako elektromonter.
    Co zrobic jeżeli taki jest rynek pracy?
    A sprzątaczka z doktoratem... to możliwe.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-06-29 09:16:33
    Od: "Mesje" <s...@p...onet.pl>

    Kiedyś widziałem lepsze ogłoszenie w GW
    "Gorsze od akwizycji i kopania dołów" i tu telefon.
    Zart raczej niskich lotów.

    Pozdrawiam
    MS

  • 5. Data: 2003-06-29 10:08:23
    Od: <s...@g...pl>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    (ty bedziesz wypłate płacił
    > czy on?) a po drugie dlatego, że nie wiesz po co może być potrzebne wyższe

    Sorki bylo wyraznie napisane, ze jako SPRZEDAWCA.
    Wybacz, ale nie wydaje mi sie ze do "sprzedawania" okularow, soczewek itp.
    wymagane bylo wyzsze wyksztalcenie. Do tego wystarczy tygodniowy kurs
    z produktow jakie sa dostępne w danym sklepie ;) zeby można było
    doradzic klientowi.

    Tak uwazam, ale oczywiscie mozesz miec swoje zdanie.

    S.

  • 6. Data: 2003-06-29 10:13:50
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bdmdud$pv0$1@inews.gazeta.pl>, <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wymagane bylo wyzsze wyksztalcenie. Do tego wystarczy tygodniowy kurs
    > z produktow jakie sa dostępne w danym sklepie ;) zeby można było

    Ale jeśli są bezrobotni optycy z wyższym wykształceniem, to dlaczego
    zatrudniać dyletanta w tej dziedzinie?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2003-06-29 10:47:56
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Mesje" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś widziałem lepsze ogłoszenie w GW
    > "Gorsze od akwizycji i kopania dołów" i tu telefon.
    > Zart raczej niskich lotów.
    >
    > Pozdrawiam
    > MS

    ROTFL :)) DOBRE - bardzo.

    Pozdrawiam
    PAwełW.

  • 8. Data: 2003-06-30 06:02:46
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    mer <b...@i...pl> zapodał(-a):

> [...]
    > doradzic klientowi.
    > Tak uwazam, ale oczywiscie mozesz miec swoje zdanie.

    Obyś nie spotkał np. "sprzedawcy w aptece" bez wyższego wykształcenia...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2003-06-30 07:00:01
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .
    > Ale jeśli są bezrobotni optycy z wyższym wykształceniem, to dlaczego
    > zatrudniać dyletanta w tej dziedzinie?
    > --
    > Samotnik
    > www.zagle.org.pl

    Taka mała uwaga
    To że ktoś ma wyższe wykształcenie w danej dziedzinie nie znaczy że nie jest
    dyletantem
    Ja spotkałem wielu dyletantów po studiach
    Mimo że pracowali w zawodzie do jakiego ich "wykształcono"

  • 10. Data: 2003-06-30 08:01:09
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > A czy widzieliście już może ogłoszenie w stylu:
    > "Zatrudnię sprzątaczkę najlepiej po doktoracie ?" ;)))))
    > Moim zdaniem to tylko kwestia czasu ....

    Jeśli są to okulary na recepte, to przeciez chyba jest wymóg ustawowy, że
    musi sprzedawać osoba z wyższym wykształceniem - lekarz, optyk.

    Jeśli są to okulary lecznicze, to przecież zapisanie takich okularów musi
    być poprzedzone lekarskim badaniem wzroku. W przeciwnym razie takie okulary
    zamiast pomóc ro zaszkodzą.

    Zgadza się ?

    Wątpię, czy tutaj chodzi o sprzedaż okularów przeciwsłonecznych.