PracaGrupypl.praca.dyskusjeOprogramowanie › Re: Oprogramowanie
    From: "Bartek" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Oprogramowanie
    Date: Sun, 15 May 2005 09:42:06 +0200

    > A Powiedz mi jak to wyglada (przy kontroli), gdy na komputerze (w firmie)
    > byl wczesniej program trial lub piracki (zawsze jakies slady
    > pozostaja...)?

    Pamietaj, ze kontrola to nie jest od razu wsadzanie do wiezienia. Nie wiem
    dlaczego, ale wiekszosc osob na haslo audyt informatyczny lub sprawdzanie
    oprogramowania reaguja wrogoscia.... To przeciez tak jak by cie poproszono o
    prawojazdy i dowod rejestracyjny.

    Co do triali - po prostu nic. jezeli dany program jest udostepniany jako
    demo lub trial. podczas skanowania sa szukane programy, ktore sa
    zainstalowane na komputerze i jezeli jest znalezione cos to sa zadawane
    pytania. I tyle.

    Pirat - jezeli dany soft nie jest jako trial i demo, a postawiles pirata
    (czyli nie wylgasz sie tym, ze bylo to demo, itp) to juz twoj problem. Bylo
    po prostu nie instalowac pirata. Zreszta nie popadajmy w paranoje, taki
    pliki smiecie zostaja po wielu programach i doswiadczony aodytor szybko to
    wylapuje.