PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpoznienia w wyplatach wynagrodzen - jak to jest? › Re: Opoznienia w wyplatach wynagrodzen - jak to jest?
    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Opoznienia w wyplatach wynagrodzen - jak to jest?
    Date: Tue, 8 Jul 2003 10:20:28 +0200

    Użytkownik "mucha" <3...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:becmvg$c78$1@inews.gazeta.pl...

    > Jestem z Łodzi. Pracodawca u którego złożyłam ostatnio rozwiązanie umowy o
    > pracę nie płacił 8 miesięcy. Poprzedni u którego pracowałam kilka lat temu
    > zalega mi za 4 miesiące. Sprawę mam sądownie wygraną i co z tego jak
    > pieniędzy nie ma i nie ma możliwości odzyskać.
    > Wsród moich znajomych są osoby, którym pracodawcy też wiszą z wypłatą, i
    > bardzo dużo znajomych dostaje pensje z opóźnieniem.

    A nakaz sadowy masz? Sprawa do komornika trafila? Kolezanka miala podobna
    sytuacja i po podaniu komornikowi dokladnych numerow kont bankowych bylego
    pracodawcy, miejsca, gdzie ma zaklady produkcyjne, itp. udalo jej sie polowe
    zasadzonej kwoty odzyskac. Ale co sie nachodzila i nadzwonila do komornika
    skutecznie zatruwajac mu zycie to jej. A jakie koszty komornik sobie
    pobral... glowa mala. Ale czesc kasy odzyskala, wiec jakies to rozwiazanie
    jest.
    pzdr
    Kasia