PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o konsultingu IT

  • 1. Data: 2004-03-28 22:13:41
    Temat: Opinie o konsultingu IT
    Od: "chello" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Swego czasu dostalem propozycje pracy w firmie zajmujacej sie konsultingiem
    w dziedzinach IT. Firma jest spoza BIG4, jest amerykanska. Pensja calkiem
    calkiem - praca na razie na miejscu zamieszkania, czasem gdzies w Polsce, a
    moze takze i za jej granicami

    Chcialbym sie dowiedziec co sadzicie o takich firmach ???
    Wszelkie opinie mile widziane - najlepiej od osob, ktore mialy cos wspolnego
    z takimi firmami

    Pozdrawiam
    WSHIP

  • 2. Data: 2004-03-28 22:22:19
    Temat: Re: Opinie o konsultingu IT
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    póki jestes młody i nie "obciążony" (tzn żona, dziecko), to lepszej
    propozycji nie mozesz dostać.
    plusy - ciagle na topie, z nowymi trędami, praca w międzynarodowym
    towarzystwie, wymuszony ciagły rozwój.
    minusy - życie "na walizkach", ciągle w pracy. dlatego pisałem o
    "obciażeniach"
    generalnie - polecam (a jak nie, to daj namiar;) na firmę)

    pozdrawiam
    gromax

  • 3. Data: 2004-03-29 07:31:31
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "obciażeniach"
    > generalnie - polecam (a jak nie, to daj namiar;) na firmę)

    Potwierdzam. Przerąbane jak się ma rodzinę (no chyba ze sie szuka okazji do
    rozwodu... bo nieweiele kobiet zaakceptuje taki tryb życia małżonka) ale dla
    samotnego - całkiem OK: spore pieniądze, niewielka odpowiedzialność, praca
    "akcjami" tzn jak jest projekt, to siesiedzi świątek-piątek

  • 4. Data: 2004-03-29 10:31:48
    Od: "vanpur" <a...@p...onet.pl>

    > Chcialbym sie dowiedziec co sadzicie o takich firmach ???
    > Wszelkie opinie mile widziane - najlepiej od osob, ktore mialy cos wspolnego
    > z takimi firmami

    Zachodnie płacą dobrze, polskie słabo. We wszystkich trzeba liczyć się
    z siedzeniem w terenie u klientów i z intensywną pracą pod koniec projektu.
    Generalnie bardziej polecam te duże zachodnie nie tylko ze względu na
    prestiż, ale i z uwagi na to, że lepiej traktują pracowników.