PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o Solidex › Re: Opinie o Solidex
  • Data: 2006-06-30 06:53:26
    Temat: Re: Opinie o Solidex
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@u...skrzynka.org> napisał w wiadomości
    news:op.tbxds1tc4jjk6g@tintec.mshome.net...
    > Witam, czy ktoś mógłby sie podzielić swoją opinia na temat pracy w firmie
    > Solidex. Jakie są zarobki, atmosfera w pracy, możliwości rozwoju
    > (szkolenia itp), jaki pakiet socjalny. Głównie chodzi mi o stanowiska
    > inżynierskie.
    > Z góry dzięki

    Osobiscie nie pracowalem, ale mam kilku znajomych ktorzy tam pracowali jako
    wdrozeniowcy - z ich opowiesci wynika, ze dno, wyscig szczurow, menedzment
    po%%%ny, potrafi rzucac kapciami w pracownikow (w kapciach chodza, hehehe,
    domowa atmosfera, chcialoby sie rzec:P), chamskie traktowanie jest na
    porzadku dziennym, a moj kumpel skladajac wypowiedzenie mial w kieszeni
    wlaczony dyktafon. To chyba wyjasnia wiele?
    pozdr
    /p