PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkulary - kiedy przysluguje refundacja ? › Re: Okulary - kiedy przysluguje refundacja ?
    From: "asia" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okulary - kiedy przysluguje refundacja ?
    Date: Fri, 17 May 2002 09:34:05 +0200

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3CE209BD.7010205@wp.pl...

    > Okulary są i potrzebne nie z powodu badania okresowego lecz stanu
    > wzroku, który może ujawnić się w czasie b. o., ale masz prawo pojść do
    > lekarza kiedy chcesz. Nie pamiętam dokładnej treści regulacji prawnej i
    > komentarza, ale intencja jest taka, że okulary się należą, jeżeli lekarz
    > stwierdzi, że są niezbędne.
    >
    > Problem leży gdzie indziej: znaczna część pracodawców stawia sprawę tak,
    > że pracownik sam decyduje się na rezygnację z refundacji. "Albo
    > rezygnujesz z patrzałek, albo masz u mnie przerąbane":-(
    >
    > Dogbert
    witam
    na ostatnim szkoleniu z BHP kobietka powiedziała, że na takie okulary musi
    wystawić zaświadczenie lekarz od badań okresowych. pracownik może w miedzy
    czasie załatwić sobie skierowanie z pracy i pójść na badania, bo tylko taki
    lekarz jest uprawniony do tego żeby wpisać to na ściśle określonym druku,
    który jest podstawa dla zakładu pracy do wypłaty ( w innym przypadku
    pacodawca mógłby mieć problemy z US)
    pozdrawiam
    asia