PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia - pytanie › Re: Okres wypowiedzenia - pytanie
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okres wypowiedzenia - pytanie
    Date: Wed, 21 Aug 2002 20:00:55 GMT

    Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 20:17:59 +0200, "Toms"
    <t...@p...onet.pl> zakodował:

    >Czy jeżeli zwolniłem pracownika i w trakcie trzymiesięcznego okresu
    >wypowiedzenia znalazł on pracę mam jeszcze obowiązek wypłacić mu odprawę?

    Jeżeli nie jest to firma "spadkobierca" upadającego poprzedniego
    zakładu pracy i rozwiązanie jest za wypowiedzeniem z przyczyn
    ekonomicznych to musisz wypłacić odprawę.

    >Okres wypowiedzenia został przez byłego pracownika skrócony o jeden miesiąc.

    Co znaczy skrócony przez pracownika? Nie ma takiej możliwości (KP
    jasno wymienia przypadki, kiedy może skrócić okres wypowiedzenia
    PRACODAWCA, np. upadłość firmy), chyba, że zminiliście tryb
    rozwiązania umowy na porozumienie stron. Przy porozumieniu odprawa nie
    przysługuje.

    >Jeśli ktoś się orientuje w temacie proszę o odpowiedź, ew. linka do źródeł.

    KP np. na rzepie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775