PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia. › Re: Okres wypowiedzenia.
    From: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okres wypowiedzenia.
    Date: Sun, 11 Jan 2004 20:59:59 +0000
    Sender: s...@o...pl@pointblue.com.pl

    Lesio5 wrote:

    > Te zasady wywodza sie z regul KC i sa ogólnie obowiazujace w polskim prawie.
    > Jak tez i w kazdym innym opartym na prawie rzymskim. Jesli ci sie nie

    wogole to na mnie nie robi wrazenia. natomiat wiem tyle, ze z logika nie
    ma to wiele wspolnego. jak podpisalem 14 dni, to oczekuje 14 dni a nie
    czegos-pomiedzy-14-a-21-dni. gdybys podal jakis merytoryczny argument,
    czemu tak a nie inaczej... inny niz 'dlatego ze bo tak'.

    ok, a teraz pytanie: to OD KIEDY sie liczy to 14-czy-iles-tam* dni
    jezeli wypowiedzenie jest wysylane listem poleconym?
    zalozmy ze pan Xinski ma w umowie 3 miesieczne wypowiedzenie, i 1go I
    wysyla wymowienie do swojego pracodawcy listem poleconym. pracodawaca
    dostaje go zalozmy 3go I, z data nadania 1 I.
    to kiedy Xinski przestaje pracowac u swojego pracodawcy? 31 III czy 31 IV ?

    marcin

    *) kiedy liczba trzy jako trzecia w kolejnosci osiagnieta zostanie, rzuc
    swiety granat reczny z Antiochii w kierunku wroga twego, a on kite
    odwali, w imie ojca...