PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia. › Re: Okres wypowiedzenia.
  • Data: 2004-01-10 11:50:46
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia.
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:052a.00000018.3fffcb82@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    > Chciałbym się upewnić, jeżeli mam okres wypowiedzenia 2 tygodnie to
    > aby sie zwolnic musze wypowiedzieć umowe np w piątek i pracować te dwa
    tygodnie.

    Wypowiedzenie 2-tygodniowe musi zakończyć się w sobotę, a więc rozpoczyna
    się w niedzielę.
    W okresie wypowiedzenia pracownik pracuje, może wykorzystać urlop
    wypoczynkowy (po uzgodnieniu z pracodawcą). Jeżeli wypowiedział pracodawca,
    to może skorzystać z 2 dni wolnych (płatnych) na poszukiwanie pracy.

    wa