PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ? › Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
  • Data: 2007-06-14 11:05:25
    Temat: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Wracając do meritum, czyli uregulowań prawnych dotyczących umów o pracę,
    > to mają one szczególnie propracownicze znaczenie w tych rejonach i
    > miejscach w kraju, gdzie brak miejsc pracy stawia pracodawcę w
    > ewidentnie uprzywilejowanej pozycji (o czym już pisałem gdzie indziej).

    W tych całym propracowniczych (heh...) działaniach, zapomina się,
    że ktoś w końcu musi być pracodawcą, żeby ci pracownicy
    mieli gdzie pracować. Albo trzeba dać możliwość łatwego działania
    na własną rękę tym "pracownikom".
    Na razie nie ma ani jednego ani drugiego.
    Pracodawcy są "be", małe firmy tez są "be".
    Jak pracodawca, to najlepiej jakiś wielki kombinat. :-/

    Stach