PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie w GW - (wielka) prosba

  • 1. Data: 2004-07-13 16:52:03
    Temat: Ogloszenie w GW - (wielka) prosba
    Od: " Darek" <d...@g...pl>

    Witam

    Mam do Panstwa ogromna prosbe. Wczoraj w dodatku Praca GW, ukazala sie oferta
    pracy w TP na stanowisko Opiekun Klientow Kluczowych. Jesli ktos z Szanownych
    Grupowiczow moglby mi to ogloszenie przepisac i podeslac na priv bylbym
    ogromnie wdzieczny. Najbardziej mi zalezy na wymaganiach wobec kandydatow i
    numerze referencyjnym.
    Z gory dziekuje.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-07-13 21:04:17
    Temat: Re: Ogloszenie w GW - (wielka) prosba
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Darek; <cd13vj$f4r$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > ogromnie wdzieczny. Najbardziej mi zalezy na wymaganiach wobec kandydatow i

    A tu nie ma? http://www.telekomunikacja.pl/onas/praca/oferty/

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 3. Data: 2004-07-13 21:06:35
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Flyer; <cd1iu7$flp$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > A tu nie ma? http://www.telekomunikacja.pl/onas/praca/oferty/

    Sprawdziłem - fakt - nie ma, ale może kiedy indziej się przyda.;)

  • 4. Data: 2004-07-14 00:45:31
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Flyer; <cd1iu7$flp$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Sprawdziłem - fakt - nie ma, ale może kiedy indziej się przyda.;)

    Dostalem juz ogloszenie na priv. Wielkie dzieki za odzew i pomoc. Bezrobotnym
    zycze powodzenia w szukaniu, a pracujacym sukcesow w pracy ;)

    Pozdrawiam Serdecznie