PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna.

  • 11. Data: 2005-01-21 19:39:07
    Temat: Re: Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna.
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 21 Jan 2005 20:35:42 +0100, na pl.praca.dyskusje, rafalm napisal(a):

    > no to juz wiemy dlaczego p.p.o jest moderowana, gdyby ludzie mogli
    > odpowiadac na te ogloszenia to pracodawcy gesto musieli by sie tlumaczyc :)

    W sumie szkoda - moze wtedy zrozumieliby czemu ich ogloszenia maja sie
    nijak do CV + LM ktore do nich splywaja, czemu mimo 20% bezrobocia nie moga
    znalezc pracownika, moze nauczyliby sie pisac ogloszenia, etc.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 12. Data: 2005-01-21 19:42:37
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Jakub Czyżkowski napisał(a):

    > Dzięki - to akurat wiem, ale na tamtą grupe nie wysyłałem z Outlook Expresa
    > tylko ze strony niusy.onet.pl

    I przez to teraz najwięcej ogłoszeń się nie pojawia :(
    niusy od niedawna psują nagłówki zawierające polskie literki... :/

    Polecam lekturę:
    Dzisiaj jak skończę moderować, to puszczę podobny artykuł...

    > Swego czasu juz ze strony niusy.onet.pl wysyłałem i pokazało się.

    Bo swego czasu onet nie przesyłał do mnie spapranych nagłówków... :(

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2005-01-21 20:17:37
    Od: "-bak-" <a...@b...ccc.ddd>

    > Fikne zaraz na podloge i dlugo sie bede turla. Student ktory
    [ciach]
    > czyli przeparcowal dwa, trzy lata nad projektami bo jak innaczej mowic o
    > praktycznej a nie jedynie teoretycznej wiedzy, a do tego

    Co w tym dziwnego ? Student 5 roku na informie bez doswiadczenia? Wiele osob
    zaczyna na 2-3 roku pisac projekty komercyjne zatem w czym problem?
    4 rok to juz coraz czesciej etat, zreszta gdyby od 4 roku nie pracowal to co
    by zrobil z wolnym czasem :-). Zatem 2 lata doswiadczenia sa realne choc
    pewnie nie sa to stanowiska analityka/szefa projektu ale raczej 2-3 lata
    jako "klepacz" ale tez sporo mozna sie nauczyc.

    > czyli ma albo drugi fakultet (jakies teoretyczne podstawy) albo tworzyl
    > oprogramowanie klasy ERP (znowu lata doswiadczenia). Po prostu nie moge
    jak
    > czytam takie ogloszenia.

    Czasem zdziwilbys sie co ludzie robili za projekty w czasie studiow (nie
    koniecznie na zajeciach), a drugi fakultet to nie jest znowu cos tak bardzo
    nadzwyczajnego, szczegolnie w przypadku elastycznego toku studiow (transfer
    zaliczen/egzaminy eksternistyczne).

    > znajomosci jezyka angielskiego w stopniu przynajmniej dobrym by moc
    > zapoznawac sie z dokumentacja.

    A moze maja obszerna baze wlasnych tutoriali przetlumaczona na polski +
    example + starszych kolegow ktorzy chetnie wprowadza cie w tajniki
    rogramowania z uzyciem w/w narzedzi :PPPPP To byloby bardzo rozwijajace.

    > I przy okazji prosilbym o wyjasnienie zapisu

    > bo mi to brzmi jak

    [ciach nie wypada tego cytowac]
    Jak dla mnie raczej elastyczne godziny: jednego dnia pracujesz wiecej
    odbierasz godziny innego czasem jest to nawet lepsze szczegolnie dla
    czlowieka ktory czasem musi miec jakis egzamin/kolokwium/projekt i nie moze
    byc 8 h codziennie. Wazne tylko aby moc sie porozumiec z pracodawca (i coby
    terminy zakonczenia projektow nie wypadaly w momencie zaliczen :-)))))) )

    Ciekawe jaki zarobki oferuja (choc jak czytam komentarze niektorych
    milionerow na forum to moze lepiej zeby zarobki nie byly podawane - znowu
    zacznie sie "2k - pie...e nie robie coby rynku nie zepsuc")?

  • 14. Data: 2005-01-21 20:28:59
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > Dzięki,
    > a jaki serwer niusów to obsłguje (bo na news.onet.pl tej grupy nie ma :-(
    > Pozdro
    > Qubeczek

    news.tpi.pl news.gazeta.pl
    t.

  • 15. Data: 2005-01-21 21:44:30
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 21 Jan 2005 21:17:37 +0100, na pl.praca.dyskusje, -bak- napisal(a):

    > Wiele osob zaczyna na 2-3 roku pisac projekty komercyjne zatem w czym problem?
    > 4 rok to juz coraz czesciej etat, zreszta gdyby od 4 roku nie pracowal to co
    > by zrobil z wolnym czasem :-).

    Ech gdzie te czasy ze studia sluzyly studiowaniu. Nic dziwnego ze teraz
    zycie studenckie ogranicza sie do upicia woda w akademiku z okazji zdania
    sesji.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 16. Data: 2005-01-21 22:24:13
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Ech gdzie te czasy ze studia sluzyly studiowaniu. Nic dziwnego ze teraz
    > zycie studenckie ogranicza sie do upicia woda w akademiku z okazji zdania
    > sesji.

    Wyscig szczurow, ktore zapominaja, po co sie scigaly. Zacznij studia w wieku
    lat 19. Na drugim roku zacznij prace. Skoncz studia w terminie, z trzyletnim
    doswiadczeniem. Ucz sie i pracuj do 30. Do 40 oslepnij, nabaw sie wrzodow,
    garba i nerwicy. A wszystko po to, aby lepiej (dostatniej) zyc. Tylko po co,
    jesli nie ma juz czasu i ochoty sie tym cieszyc?

  • 17. Data: 2005-01-21 22:41:24
    Temat: Re: Re: Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazu
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <hifId.6413$2e4.3441@news.chello.at> "Jarek aka Dzarko"
> [...]

    >garba i nerwicy. A wszystko po to, aby lepiej (dostatniej) zyc. Tylko po co,
    >jesli nie ma juz czasu i ochoty sie tym cieszyc?

    Smutna rzeczywistosc. Nie ma czasu na _ZYCIE_

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 18. Data: 2005-01-21 23:17:50
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 21 Jan 2005 22:24:13 GMT, na pl.praca.dyskusje, Jarek aka Dzarko
    napisal(a):

    > Tylko po co, jesli nie ma juz czasu i ochoty sie tym cieszyc?

    Swiete slowa.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 19. Data: 2005-01-21 23:49:10
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Użytkownik "-bak-" <a...@b...ccc.ddd> napisał w wiadomości

> [...]

    <snip>

    > Ciekawe jaki zarobki oferuja (choc jak czytam komentarze niektorych
    > milionerow na forum to moze lepiej zeby zarobki nie byly podawane - znowu
    > zacznie sie "2k - pie...e nie robie coby rynku nie zepsuc")?

    moim zdaniem, dało by się tu wyciągnąć 2200 netto, z umową o pracę na pełen
    etat + nadgodziny (oczywiście niepłatne :) ).

    ciekawe jak często na tydzień zmienia się specyfikacja projektu, - tak zeby
    student się nie nudził po północy :)

  • 20. Data: 2005-01-22 00:13:23
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Jakub Czyżkowski wrote:

    > Dzięki - to akurat wiem, ale na tamtą grupe nie wysyłałem z Outlook Expresa
    > tylko ze strony niusy.onet.pl - wiem, ze z Outlooka nie ma ustawianej strony
    > kodowej. Tutaj to nie jest takie ważne.

    przepraszam, obrazasz Grupe, czy mi sie przywidzialo??

    adas;