PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!! › Re: Ogłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!!
    Subject: Re: Ogłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!!
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 05 Mar 2011 22:06:14 +0100
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 03-03-2011 o 21:52:08 Kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chciałbym się dowiedzieć jak w przypadku kolegów i koleżanek z tej grupy
    > wygłąda kwestia rozmów o wynagrodzeniu.
    >
    > Ciekawi mnie to ponieważ w żadnym polskim ogłoszeniu nie ma podanych
    > stawek. W ogłoszeniach zachodnich firm (dawanych przez zachodnich
    > pracodawców a nie polskich w obcym języku) zazwyczaj są podawane choćby
    > widełki.
    >
    > Wysyłam dokumenty, ludzik do mnie dzwoni i zaprasza mnie na rozmowę. Z
    > doświadczenia wiem że na większość takich rozmów nie warto się nawet
    > fatygować ponieważ tracę czas a nic z tego nie wynika gdy przechodzimy
> [...]

    Nie raz na grupie juz opisywalem tego typu przypadki... Pomysly? hmmm Tak
    jak wiekszosc tu napisala - sensownym wyjsciem jest umieszczenie w cv
    swoich oczekiwan finansowych. Jednakze wtedy odpowiedzi bedzie o ok 1000%
    mniej ;) Tak jak napisales - podczas rozmowy tel. podawanie tego typu
    danych nic nie da, bo pozniej i tak jest ta sama bajka o oczekiwania
    finansowe, jak i propozycja znacznie mniejszej kwoty...

    Trzeba pamietac, ze kadrowi tez sa w pracy i musza pokazac szefostwu, ze
    skutecznie poszukuja pracownikow. Dlaczego nie podaje sie okreslonych
    stawek? Bo wtedy zainteresowanie byloby marne, badz same
    zoltodzioby/miernoty by sie zglaszaly, ktore sa w stanie pracowac nawet za
    500zl/m-c. Im wiecej osob przybedzie na spotkanie, tym bardziej bedzie
    widoczne, ze kadrowa sie postarala i ze ma w czym wybierac, jak rowniez,
    ze wybierze "najlepszego".

    Jaki jeszcze inny pomysl? Zostac poslem. Tam znajomosc jezykow, fachowosc,
    doswiadczennie i inne tego typu bzdury nie sa wazne - tam trzeba miec
    zdolnosci aktorskie i byc ponadprzecietnym lgarzem. No i _minimalne_
    warunki placowe sa z gory znane ;) ...bo to co po "kolesiosku" sie
    zalatwi, to jakby premia za efektywnosc ;)