PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!! › Re: Ogłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!!
    From: "Papu5murf" <słońce@peru.ru>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!!
    Date: Sat, 5 Mar 2011 17:48:51 +0100

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Załóżmy, że jest to 3000-5000zł. Czy zatem za 6000zł nie chcesz pracować?
    > Albo załóżmy, że pracodawca już chce Cię zatrudnić, i pyta się: ile by pan
    > chciał zarabiać? Ty mówisz - porządną i uczciwą pracę może pan ode mnie
    > dostać, jeśli będę zarabiać między 3 a 5 tysięcy. Wówczas teoretycznie
    > podejmujący rozsądne ekonomicznie decyzje pracodawca powinien ci dać
    > dokładnie 3000zł i ani złotówki więcej.

    każdy pracownik chciałby zarabiać jak najwięcej więc jeśli pracodawca zadaje
    takei głupie pytania to tylko w jednym celu, żeby się zzoriętować na ile
    może okraść pracownika, bo niestety w naszym kraju pracodawcy to głównie
    złodzieje i bandyci!:O(

    to pracodawca wie jaką oferuje pracę do wykonania w jakim czasie i w jakich
    warunkach, więc dokłądnie wie iel powinien za nią zapłacic, powiedz mi no
    jakie znaczenie ma czy tą samą pracę w tych samych warunkach wykona ktoś kto
    chciałby zarabiać tysiąc, czy ktoś kto chciałby zarobić milion, czy ktoś kto
    wcale nie chciałby pracować?:O)

    pracodawca dobrze wie ile powinien zapłącić, ale liczy na to że najdzie
    frajera kturego uda mu się dobrze okraść, ale często w takich pszypadkach
    trafia sfuj na sfojego czyli pracodawca okrada pracownika a pracownik
    pracodawcę i to POlska włśnie, normalni ludzie się w to nie bawią tylko jadą
    pracować do normalnego kraju:O)