PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdziez robocza › Re: Odziez robocza
    From: "Przemek" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odziez robocza
    Date: Sun, 16 Oct 2005 08:39:15 +0200

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości
    news:dir6cr$kff$1@news.onet.pl...

    > Przecież nie pisałem, że masz przychodzić do pracy w odzieży ochronnej.
    > Jeśli nurek ma zaplanowane nurkowanie np. na godzinę 10:00, to na miejscu
    > jest odpowiednio wcześniej aby wskoczyć w kombinezon i zejść pod wodę
    > zgodnie z planem, tj. o godzinie 10:00.

    To nie jest za dobry przyklad - nurek nie pracuje 8h w kombinezonie (sa
    limity czasu pracy),
    ,wiec co kazde jego zdjecie pracodawca wlacza stoper i odlicza czas
    konieczny na zdjecie czy zalozenie od czasu pracy? .Juz nie wspominajac
    ze potrzebny przy nurkowaniu jest czas na dekompresje ktory zgodnie z twoja
    logika
    tez nalezaloby odliczyc od czasu pracy (nie pracuje sie efektywnie dla
    pracodawcy).

    pzdr