PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdprawa i okres wypowiedzenia › Re: Odprawa i okres wypowiedzenia
    From: "Arkadiusz J." <j...@w...wat.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odprawa i okres wypowiedzenia
    Date: Thu, 18 Sep 2003 08:37:45 +0200

    > sie
    > >
    > W Twoim przypadku obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Nie bardzo
    > wiem o jakiej odprawie mówisz.

    Już wiem, ze odprawa nalezy się w poniższych przypadkach:
    Zawsze, jeśli w uzasadnieniu wypowiedzenia podano redukcję etatu z przyczyn
    ekonomicznych bądź organizacyjnych. Odprawa przysługuje także wtedy, gdy
    kierownik firmy zwalnia nawet jednego pracownika z przyczyn ekonomicznych,
    zmian organizacyjnych, produkcyjnych, technologicznych albo związanych z
    poprawą warunków pracy lub środowiska naturalnego. Wyżej wymienione
    przyczyny muszą być wyłącznym powodem rozwiązania umowy o pracę.

    Dzięki
    Arek