PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnośc materialna za sprzęt komputerowy:pytanie do adminów › Re: Odpowiedzialnośc materialna za sprzęt komputerowy:pytanie do adminów
    From: "gosmo" <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedzialnośc materialna za sprzęt komputerowy:pytanie do adminów
    Date: Sat, 27 Jun 2009 19:25:42 +0200

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:796e.000000fd.4a44a54a@newsgate.onet.pl...
    > Pracuję w pewnej firmie jako admnistrator sieci. Włąściwie w dwóch
    > firmach po 1/2 etatu, w kazdej jest po 30 -35 komputerów+sieć+serwer.
    > W jednej z tych firm wszystkie komputery były od zawsze na stanie
    > finansowym pani,która pracowała w sekci administracyjnej i ma na stanie
    > cała resztę wyposażenia biurowca (szafy, krzesła, telefony ksero itp.)
    > Pojawił sie pomysł, by upchnąć te komputery na mój stan finansowy.
    > Uważam, że nawet powinienem miec na swoim stanie serwer i ten sprzęt,
    > który mam w bezpośrednim uzyciu. Jak to jsst w Waszych firmach ?
> [...]

    Sprzęt jest na MPKu który go potrzebuje, aby łatwo można było określić
    rentowość określonej komórki organizacyjnej uwzględniając wszystkie koszty
    przez nią generowane. Za komórkę odpowiada kierownik, który np. takiego
    laptopa (urządzenia przenoścne) przekazuje pracownikowi pisemnie z adnotacją
    o odpowiedzialności.