PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    From: neco <h...@-...poprostu.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Sat, 14 Feb 2004 21:55:42 +0100

    Dnia 2004-02-12 20:15, Użytkownik Wojtek J. napisał:
    > Witam.
    > Jak to jest? Moze wiecie ...
    > Prawie 2 tygodnie temu odbylem rozmowe kwalifikacyjna i pewnej firmie, mialem
    > otrzymac odpowiedz w ciagu niecalego tygodnia, minelo juz prawie 2 tygodnie i
    > nic.
    Najgorsze to jest to, że ja rozumiem "jeżeli będziemy zainteresowani to
    zadzwonimy". Ale po co taka paniusia 10 razy powtarza, że zadzwoni jak
    nie ma ochoty zadzwonić.
    Zdaję sobie sprawę, że czasami wolą nie zadzwonić, bo sami nie wiedzą co
    powiedzieć, tzn. że może przydam się im za tydzień lub dwa..lata ;-).
    Ale sądzę, że to mały ułamek tych wszystkich "napewno zadzwonimy".

    Zresztą - jak ktoś ma problem z wyrażeniem przykrej wiadomości,
    to niech do cholery wyśle (nawet "hurtowego") mejla. To już jest
    chyba łatwiejsze?