PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedni strój w pracy?! › Re: Odpowiedni strój w pracy?!
    From: "Monique" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedni strój w pracy?!
    Date: Thu, 27 Jun 2002 21:57:32 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@milla.ask33.net

    Użytkownik "milo" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:affau5$ml3$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam,
    > Mam pytanie w związku z dzisiejszą zabawną (jak dla mnie) historią w
    pracy.
    > Dostałem dziś ustny zakaz przychodzenia do pracy w krótkich spodenkach i
    > sandałach. Chciałbym zapytać, czy mój przełożony ma prawo decydowania o
    moim
    > ubiorze, jeżeli tak to proszę przytoczyć jakiś przykład, przepis.
    > [ciach]
    >
    >Pozdrowienia
    > Miłosław Kostka

    IMHO to zależy od kultury firmy...
    W mojej firmie (pracuję w centrali firmy ubezpieczeniowej, którejś tam na
    rynku pod względem wielkości, kontaktu bezpośredniego z klientami w zasadzie
    brak - nieraz trafi się jakiś "zabłąkaniec") w regulaminie organizacyjnym
    jest zapis o <<schludnym stroju>> - czyli u faceta krótkie spodenki i i
    sandały by nie przeszły. Zdaję sobie sprawę, że rodzaj działalności zupełnie
    inny niż u Ciebie, ale może też jest taki zapis w regulaminie?
    U mnie piatki są ciutkę luźniejesze - istnieje niepisane prawo, że w piątki
    możemy ubrać się łykendowo;-)))) Ja w zasadzie ubieram się tak przez cały
    tydzień (czyli np dżinsy i koszulka), ale faceci faktycznie normalnie w
    tygodniu chodzą w spodniach garniturowych i koszulach (ale niekoniecznie z
    krawatami) - to akurat nie dotyczy pracowników IT - oni chodzą raczej
    "łykendowo" przez cały tydzień.

    --
    Pozdr.
    Monika

    "Przyjaciele są jak anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła mają
    kłopoty z przypomnieniem sobie, jak się lata"