PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelekomunikacja Polska - rozmowa kwalifikacyjna › Re: Odp: Telekomunikacja Polska - rozmowa kwalifikacyjna
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Telekomunikacja Polska - rozmowa kwalifikacyjna
    Date: 06 Jun 2003 15:12:34 -0700

    "Lupin" <l...@p...onet.pl> writes:

    > Jasne mer.
    > Szereg zwartych oddziałów, trochę piachu i po kłopocie.
    > Coś w tym rodzaju masz na myśli ?

    dlaczego rozwiazanie umowy o prace w postaci zwolnien grupowych
    kojarzy ci sie zaraz z rozstrzeliwaniem?
    interesujace skojarzenie...

    > No bo chyba nie chciałbyś utrzymywać takiej rzeszy bezrobotnych ?

    ludzie to zasadniczo powinni sie utrzymywac sami - i tak bylo przez
    tysiace lat, nie istniala instytucja zasilkow i popatrz, cywilizacja
    sie rozwijala i szla do przodu...

    pnastwo opiekuncze, czy to w postaci socjalizmu bloku wschodniego czy
    to w postaci welfare w europie zachodniej nie zdalo egzaminu i warto o
    tym pamietac, zanim sie zacznie wypisywac o rzeszach bezrobotnych.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net