PracaGrupypl.praca.dyskusjePŚ.MT.AutomatykaIRobotyka.wybieram specjalność.pomocy!!! › Re: Odp: PŚ.MT.AutomatykaIRobotyka.wybieram specjalność.pomocy!!!
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: PŚ.MT.AutomatykaIRobotyka.wybieram specjalność.pomocy!!!
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Tue, 29 Apr 2003 22:03:58 GMT

    Dnia 29 kwi 2003, Shrek <l...@w...pl> zapodal(a):

    Aha jeszcze moze napisze co sadze o posczegolnych specjalizacjach:)

    > Biomechanika i sprzęt medyczny

    Niby pszyszlosciowe, ale pewnie zostaniesz akwizytorem:(

    > Mechatronika robotów i maszyn

    Dobre, ale nie w Polsce, nie prowadzi sie w przemysle badan, tylko
    importuje sprzet, choc na wdrozeniach tez pewnie mozna zarobic. Dowiedz
    sie. Jesli teroia to moim zdaniem odpada, jesli duzo laborek ze _sprzetem_
    to moze byc to.

    > Modelowanie komputerowe układów i procesów

    Czysta teoria a w praktyce i tak sterownik plc i malo kto i tych
    wszystkich wzorkach mysli.

    > Projektowanie i automatyzacja maszyn i procesów technologicznych

    Moj faworyt, ale tylko jesli nauczysz sie od strony praktycznej. Praca
    magisterska na sprzecie to jest to.

    > Projektowanie i eksploatacja maszyn
    > Automatyzacja i robotyzacja procesów przetwórstwa metali
    > Automatyzacja i robotyzacja procesów odlewniczych

    To chyba nie istnieje juz w praktyce, a jesli nawet to tam wlasnie
    zwalniaja ludzi:(

    > Automatyzacja i robotyzacja procesów spawalniczych

    Byc moze jeszcze cos robia, ale to chyba robota dla technika a nie
    inzyniera.

    > Komputerowo zintegrowane systemy wytwarzania

    Brzmi atrakcyjnie, ale nie wiadomo co to tak naprawde jest. Chyba musisz
    sie popytac.

    > Zarzadzanie jakością i procesami materiałowymi.

    Jak wejdziemy do unii to certyfikaty ISO beda potrzebne (ach ta
    biurokracja), jesli tego tam ucza to jeden z trzech kierunkow, ktore
    bralbym pod uwage.

    Oczywiscie to wszystko moje subiektywne opinie.

    Pozdrawiam i powodzenia.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.