PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola Kraków - rozmowa › Re: Odp: Odp: Motorola Kraków - rozmowa
    From: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Odp: Motorola Kraków - rozmowa
    Date: Thu, 22 Dec 2005 13:02:30 +0000 (UTC)
    <do2bco$oqg$1@atlantis.news.tpi.pl> <do39ks$8mp$1@inews.gazeta.pl>
    <do3i8e$amf$1@news.onet.pl> <do3v4t$9t1$1@inews.gazeta.pl>
    <do4oe3$a1h$1@news.onet.pl> <do6oi7$6ad$1@inews.gazeta.pl>
    <do76o0$dj5$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...dsv.agh.edu.pl>
    <do7a5k$1nq$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...dsv.agh.edu.pl>
    <do8kvu$qnc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...dsv.agh.edu.pl>
    <doe3gc$j2h$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia 22.12.2005 Aleksander Galicki <t...@N...gazeta.pl> napisał/a:

    > Przepraszam, ale nie jestem w stanie dopatrzec sie logiki w powyzszym.

    Może źle się wyraziłem, jeśli jest ich jak to okresliles ~miliard to
    statystycznie rzecz biorac wiecej powinno byc hindusow o podobnym
    poziomie inteligencji co Polaków. (dobra, może to nie ma to znaczenia, bo nie
    wszyscy pewnie moga sobie pozwolic na studiowanie)

    Fakt, nie wzialem pod uwage tego, ze (tak jak Immona zauwazyla)
    przepustowość Uniwersytetów jest ograniczona.

> [...]
    > makabryczni we wspolpracy: koszmarnie przygotowani merytorycznie i z
    > mentalnoscia, ktora dosc slusznie na usenecie okreslil Piotr Palacz jako
    > mentalnosc submisywnych ofiar - co w praktyce wygladalo tak, ze jedynym
    > bodzcem ich zachowania w pracy bylo chronienie swojego tylka od prawdziwych
    > badz wyemaginowanych niebezpieczenstw. Co ciekawe, podobne doswiadczenia z
    > Hindusami mieli moi znajomi - w europejskich, australijskich i
    > nowo-zelandskich projektach. Na usenecie (rowniez polskim) zas pelno
    > informacji z USA o marnej jakosci hinduskiego IT.

    To ja mam krótsze doświadczenie, jedynie rok, tylko projekt wielkosciowo
    kilkukrotnie większy. Jest paru hindusów i naprawde prezentują bardzo
    dobry poziom (nawet jeden z nich przesadza, wyrywa sie zeby dostac cos
    do roboty, nie wytrzymuje przez weekend i spradza czy cos nowego nie
    musi zrobic).

    Jedyną "wadą" jaką u tych "moich" hindusów widze, to język, trzeba się
    przyzwyczaić żeby zrozumieć ich angielski.

    > Procz tego: sledze kilka dzialek naukowych z comp. science i nie kojarze
    > zadnych artykulow ze wspanialych hinduskich uniwersytetow. Kojarze jedynie
    > autorow doskonalej ksiazki "Randomized Algorithms", ale oni swoje PhD tez nie
    > w Indiach dostawali. Jesli chodzi zas o przemysl, to tam tez cholernie rzadko
    > widac jakichs znanych i powazanych specow-Hindusow. No i w zwiazku z powyzszym
    > wszystkie opinie o najlepszych na swiecie programistach-Hindusach, pochodzace
    > z tak powaznych zrodel jak Wybiorcza, oceniam jako bajki.

    Ale ja nie mówiłem, że Hindusi to jacyś spece. Pewnie zdarzają się
    zarówno super zdolni jak i kiepscy.
    Ale nie powinnismy oceniac Hindusów przez pryzmat osób którym zabierają prace.
    A to zdaje sie bylo przed tym gdy napisales o swoich negatywnych
    doswadczeniach z nimi.

    > Stawiam raczej na Chinczykow i innych skosnookich, maja inna mentalnosc i
    > zupelnie inne podejscie do nauki.

    Niewykluczone.

    --
    Krzysztof Krasoń