PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Odp: Odp: Dobrze wychowany
  • Data: 2002-12-20 05:04:51
    Temat: Re: Odp: Odp: Dobrze wychowany
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <t...@w...pl> writes:

    > masz racje. Ja sie jej klaniam. Gdy ja widze mowie dziendobry itd.
    > Ale che bys traktowany na rownych prawach. Gdy ona wchodzi do pokoju gdzie
    > ja pracuje to niech pierwsza powie dziendobry. Mam sie podnosci z krzeasla
    > tylko dlatego ze jest GK?. Nie czuje sie od niej gorszy

    no to nastepnym razem grzecznie jej wyjasnij (podkreslam, grzecznie,
    zeby wojna z tego nie wyszla), ze jesli siedzisz ze sluchawkami na
    uszach plecami do drzwi to nie slyszysz jak wchodzi, i jesli czegos od
    ciebie potrzebuje, to moglaby np. cie lekko dotknac w ramie i
    uniknelibyscie nieporozumien.

    i ze wcale nie musi na ciebie krzyczec - rozumiesz, jak mowi normalnym
    tonem glosu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net