PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Dobrze wychowany
  • Data: 2002-12-20 04:57:20
    Temat: Re: Dobrze wychowany
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> writes:

    > W wiadomości news:m2vg1q4i35.fsf@pierdol.ninka.net,

    > To ja chyba bym nic innego nie robil w kazdym miejscu pracy w ktorym bylem
    > tylko bym mowil "dzien dobry". LOL. Wlasnie profesjonalisci , to niech ta
    > 'profesjonalna' ksiegowa zachowa sie zgodnie z normami i zapuka do pokoju
    > tego programisty i grzecznie zreferuje swoja sprawe a nie wydziera sie na
    > niego. Cos wybiorczo czytamy.

    to, ze ktos ciebie traktuje po chamsku nie usprawiedliwia wcale tego,
    ze sam zachowujesz sie jak cham.

    zreszta, o czym tu dykutowac? wymagasz od kogos - sam najpierw zacznij
    wymagac od siebie.

    chcesz, zeby cie inni traktowali z szacunkiem - zacznij sam traktowac
    ludzi z szacunkiem.

    na szacunek to sie _zarabia_ swoim wlasnym kulturalnym postepowaniem,
    a nie chamstwem.

    masz pelne prawo powiedziec i wymagac od pracodawcy zeby traktowal cie
    kulturalnie i z szacunkiem ale TYLKO WTEDY kiedy sam pod tym wzgledem
    jestes bez zarzutu.

    az sie dziwie, ze musze wyjasniac takie rzeczy.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net