PracaGrupypl.praca.dyskusjeMontaż okien pomocy.......... › Re: Odp: Montaż okien pomocy..........
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Montaż okien pomocy..........
    Date: Sun, 11 Jul 2004 15:37:10 GMT

    On Sun, 11 Jul 2004 11:44:26 +0200, "Ajax" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >a ch... mnie to obchodzi ile dostaje na godzinę, to JA zapłaciłem za montaż
    >i to JA mam mieć zamonotwane okno wg sztuki budowalanej.... a później ludzie
    >się dziwią że ich z roboty wywalają i bezrobocie kwitnie....
    >skończyły się czasy tendety i amatorki....

    1. Rzeczoznawca.
    2. Protokół.
    3. Odszkodowanie ?

    Pierwsza jakakolwiek płatność po wykonaniu zlecenia zgodnie z zasadami
    sztuki i polskich norm (są naprawdę wystarczająco rygorystyczne !).
    Praca ma zostać zaakceptowana przez rzeczoznawcę (możesz upoważnić go
    do podpisania protokołu odbioru). Każ sobie przygotować przez szefa
    ekipy ugodę, w której podpiszesz mu, że zrzekasz się dalszych roszczeń
    odszkodowawczych pod warunkiem:
    - rzetelnego wykonania usługi w ciągu ... czasu
    - pokrycia kosztów rzeczoznawcy z wynagrodzenia zleceniobiorcy
    - wystawienia gwarancji na wykonane prace (niezależnie od gwarancji
    na okna - jeśli pękną za 2 m-ce z powodu naprężeń to Producent takiej
    usterki nie uzna).

    Jeśli nie - p. pkt 3

    Majstrowi, jak będzie burzył powiedz, że patrząc jak robią i tak nie
    widzisz możliwości, żeby poprawili dobrze, a w związku z tym Ty masz
    czas. Nie zapłacisz ani centa, a będziesz go (OSOBIŚCIE) skarżył z
    powództwa cywilnego (jako konsument). Potrwa to z 3 lata, ale będzie
    Cie do końca życia spłacał...