PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd kiedy DG jest DG? › Re: Od kiedy DG jest DG?
    From: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Od kiedy DG jest DG?
    Date: Sun, 24 Nov 2002 09:01:36 +0100

    Użytkownik "Michał Muras" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:io00uukfn6m7e4d3fj0v71t16f23i5kdl2@4ax.com...
    > zastanawiam się nad taką sprawą:
    > zgłaszam np dzisiaj działalność gospodarczą, we wniosku podaję datę
    rozpoczęcia
    > działalności np 01 marca 2003.
    > Czy od razu (po tych kilku tygodniach na rejestrację) mogę jako _firma_
    > przygotowywać sobie pole pod przyszłą działalność (przedstawiać
    biznesplany,
    > załatwiać kredyty, negocjować dzierżawę lokalu i może już zacząć go
    > przystosowywać itd.), tak żeby w dniu rozpoczęcia DG móc zacząć już
    właściwą
    > działalność?

    Oczywiście że możesz, ale z czego będziesz żył przez ten czas?

    > Innymi słowy, czy mogę od razu podejmować zobowiązania i podpisywać umowy,
    które
    > wejdą w życie po oficjalnym rozpoczęciu DG?. Albo czy mogę chociaż w tym
    > okresie ubiegać się o kredyt na rozpoczęcie działalności?

    Umowy wejdą w życie z chwilą ich podpisania, chyba że będzie inny termin w
    nich zastrzerzony.
    A kredyt możesz dostac , jak Ci go ktoś da. Zazwyczaj warunkiem na
    otrzymanie kredytu na rozpoczęcie działalności jest brak zarejestrowanej
    działalności.

    Wiesiek