PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oczekiwania finansowe - student IV roku jako administrator sieci

  • 1. Data: 2005-11-06 11:17:34
    Temat: Oczekiwania finansowe - student IV roku jako administrator sieci
    Od: "Robert K" <p...@w...pl>

    Witam

    W najblizszej przyszlosci czeka mnie rozmowa kwalifikacyjna - starac sie
    bede o prace na stanowisku administratora sieci komputerowej. Jestem
    studentem informayki IV rok. Martwi mnie pytanie o moje oczekiwania
    finansowe :) Nie wiem jaka sume powinienem zaproponowac. Ktos ma jakies
    pomysly ?

    Dodam ze praca jest w Szczecinie

    powder

  • 2. Data: 2005-11-06 12:48:38
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Robert K write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 06 lis 2005 at 11:17 GMT

    >studentem informayki IV rok. Martwi mnie pytanie o moje oczekiwania
    >finansowe :) Nie wiem jaka sume powinienem zaproponowac. Ktos ma jakies
    >pomysly ?

    A jakie są Twoje oczekiwania finansowe? My mamy to wiedzieć? :))

    A na serio, to oceń po prostu pracodawcę, ile byłby gotów zapłacić, potem oceń
    swoje potrzeby (utrzymywać się pewnie z tego nie zamierzasz, nie?) i wyznaczysz
    w ten sposób kwotę...

    Aha, no i co jest najistotniejsze, rozpisz sobie zakres obowiązków. Bo to od
    tego głównie płaca zależy.

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 3. Data: 2005-11-07 07:42:45
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@S...hell.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w ten sposób kwotę...
    >
    > Aha, no i co jest najistotniejsze, rozpisz sobie zakres obowiązków. Bo to

    2000 brutoo?

  • 4. Data: 2005-11-07 09:41:43
    Temat: Re: Oczekiwania finansowe - student IV roku jako administrator s
    Od: "wilddziki " <w...@N...gazeta.pl>

    Robert K <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > studentem informayki IV rok. Martwi mnie pytanie o moje oczekiwania
    > finansowe :) Nie wiem jaka sume powinienem zaproponowac. Ktos ma jakies

    To wszystko zależy od firmy, od zakresu obowiązków, od.... wielu rzeczy
    których nie wiemy.
    Tak naprawdę są firmy i firmy typu uduś... Czyli albo jesteś za przeproszeniem
    zajejbiście dobry, i propozycja pochodzi z dużej firmy gdzie będziędziesz
    pracował jako jeden z członków zespołu, a twoje wypady na uczelnię nikomu nie
    będą przeszkadzać albo firma jest mała i potrzebują kogoś do doraźnej roboty,
    którą pewnie da się zrobić zdalnie ale przy okazji sobie z Ciebie helpdeska
    zrobią bo kasę i tak Ci płacą czyli małe duszonko - od helpdesku po elektryka :).
    W pierwszym przypadku możesz sobie mówić co chcesz bo jak jesteś dobry to
    poprostu wyznaczasz sobie granicę kasy do jakiej chcesz dojść w najbliższym
    czasie a i tak jest okres próbny. W drugim przypadku też możesz sobie mówić co
    chcesz, jak się spodobasz to i tak dostaniesz tyle ile oni Ci będą chcieli dać
    a nie to co Ty mówiłeś na rozmowie - albo się godzisz albo biorą tańszego.
    W zasadzie nie należy, tak w pierwszym jak i w drugim przypadku, powiedzieć za
    mało bo jeszcze tyle dostaniesz, a kolega biurko dalej będzie miał za tą samą
    robotę dwa razy więcej :)
    Jesteś studentem a zatem doświadczenie zbierasz więc może nie mów
    gigantycznych stawek ale takie żeby starczyło więcej niż na sam dojazd +
    śniadanie w pracy bo po pierwsze psujesz w ten sposób rynek i jak już te
    studia skończysz to Tobie podziękują zatrudniając kolege z IV roku, a po
    drugie praca za marną kasę się duuużo szybciej nudzi....

    Moje propozycje:

    - duża firma 2400-2800 brutto (oczywiście jesteś zajejbisty, masz
    doświadczenie, wiesz dużo o sieciach i administrowałeś czymś więcej niż
    routerem za 400zł ale to twoja pierwsza poważniejsza praca - wcześniej jakieś
    praktyki w innej dużej firmie) - dostaniesz wtedy pewnie 2000-2400 brutto na
    dzień dobry może nawet mniej bo niepełny etat a duże firmy głównie na
    praktykantach jadą w takich przypadkach którzy dostają kole 700-1000 zł na
    łapę max.

    - mała firma (twoja pierwsza robota - doświadczenie 0 - umiesz Windowsy, a
    Linuxa wiesz jak się robi bo widziałeś jak to qumpel robił i wyglądało na
    proste :), routery widziałeś na wystawie ) - dostaniesz pewnie coś kole 1000
    brutto ale krzyczysz conajmniej 1500 pod warunkiem że nie będzie miał kto Cię
    tam sprawdzić.

    Swoją drogą jak się już tam dostaniesz czego Ci życzę to napisz jaką kasę Ci
    zaoferowali - może coś się zmieniło w temacie.... Ja to tak pamiętam w każdym
    razie....

    Nawet jak dostanuiesz te 1200 zł to i tak IMHO super na tym wyjdziesz bo zusu
    nie płacisz więc coś kole 900 - 1000 zł wpadnie do łapy i jeszcze zwrotem US
    na piwo starczy w czerwcu.

    Pozdrawiam
    wild

    PS. Znając życie jesteś gdzieś po środku umiejętniści co wypisałem powyżej
    więc kasę też sobie pośrodku wymyśl....

  • 5. Data: 2005-11-07 10:58:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 7 Nov 2005 09:41:43 +0000 (UTC), "wilddziki "
    <w...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Nawet jak dostanuiesz te 1200 zł to i tak IMHO super na tym wyjdziesz bo zusu
    >nie płacisz więc coś kole 900 - 1000 zł wpadnie do łapy i jeszcze zwrotem US
    >na piwo starczy w czerwcu.
    ZUSu nie placi jesli to bedzie zlecenie. Na umowe o prace zaplaci jak
    kazdy.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2005-11-07 12:46:47
    Od: "wilddziki " <w...@N...gazeta.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > ZUSu nie placi jesli to bedzie zlecenie. Na umowe o prace zaplaci jak
    > kazdy.
    Sorki, źle się wyraziłem - nie musi płacić ZUS'u.Tak jakoś założyłem że to
    raczej na jakieś zlecenie albo dzieło bo firmy też nie lubią niepotrzebnych
    kosztów.
    Ja zawsze unikałem wszelkiego rodzaju zusów i podobny pseudoubezpieczeń, bo
    jak przechodzi co do czego to i tak nic z nich nie wynika.
    Koledze z IV roku też radzę unikać zbędnego wydawania kasy. W 2050 i tak na 1
    emerta będzie 1,7 osoby pracującej na jego świadczenia, a wiek emerytalny
    pewnie zrobią od 75 lat.

    Pozdrawiam
    wild

  • 7. Data: 2005-11-08 12:18:42
    Od: "Robert K" <p...@w...pl>

    "Robert K" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > studentem informayki IV rok. Martwi mnie pytanie o moje oczekiwania
    > finansowe :) Nie wiem jaka sume powinienem zaproponowac. Ktos ma jakies

    Juz po rozmowie ;) Niestety stwierdzili ze jestem za malo doswiadczony. Sa
    za mala firma aby przyjmowac ludzi ktorzy beda sie uczyc u nich, potrzeba im
    adminow z duzym doswiadczeniem. Pytali na koniec o kase to zaproponowalem
    1000zl na reke.

  • 8. Data: 2005-11-10 23:19:03
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > adminow z duzym doswiadczeniem. Pytali na koniec o kase to zaproponowalem

    To ja ich nie rozumiem ;-) Jak są małą firmą z dużymi wymaganiami to
    idealnym rozwiązaniem jest outsourcing. A rozmawianie z ludźmi to strata
    czasu. Żaden doświadczony admin nie będzie pracował w mini-firemce za 1k
    miesięcznie.

    chester