PracaGrupypl.praca.dyskusjeOchrona › Re: Ochrona
  • Data: 2002-11-19 18:29:07
    Temat: Re: Ochrona
    Od: "Scott" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam jakichkolwiek informacji na temat pracy w ochronie, jakie trzeba
    miec
    > papiery, spelnione warunki itp. by moc sie zatrudnic w firmie
    ochraniarskiej..

    Zaleznie od firm.

    Niektore wymagaja tylko (sic!) orzeczenia o stopniu niepelnosprawnosci. Z
    reguly sa to firmy ze statusem ZPChr. W wiekszosci "normalnych" firm
    wymagana jest licencja pracownika ochrony I stopnia. Uzyskuje sie ja po
    odbyciu kursu (koszt calosci wraz z bad.lek. okolo 1500zl). Niektore firmy
    finansuja takie kursy ale to wyjatki. Aha - nie mozna byc w jakikolwiek
    sposob w przeszlosci karanym - to od razu dyskwalifikuje.

    Radek P.