PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT[ od usmiania sie

  • 1. Data: 2003-08-22 21:48:20
    Temat: [OT[ od usmiania sie
    Od: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>

    http://www.superexpress.pl/iso/stale/Redakcja/praca.
    shtml
    i kto z nas zawalczy ?

    --
    pozdr
    jm

  • 2. Data: 2003-08-22 21:53:35
    Temat: Re: [OT[ od usmiania sie
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl> napisał w wiadomości
    news:bi6330$41l$1@phone.provider.pl...
    > http://www.superexpress.pl/iso/stale/Redakcja/praca.
    shtml
    > i kto z nas zawalczy ?

    Ale w czym problem?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-08-22 22:02:31
    Temat: Odp: [OT] od usmiania sie
    Od: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>

    problem w niczym tylko za nic bym nie chcial robix stazu w takiej gazecie ..
    Moze mam zaduze mniemanie,nigdy tej gazety nie kupilem i nie kupie i nie
    wiem czego bym sie tam mogl nauczyc , aczkolwiek nie mam nic do czynienia z
    gazetami, redaktorami. Mozna sie wiele zlych nawykow nauczyc, choc zalezy z
    jakiego punktu patrzyc
    Chcialbys robic starz w takiej Gazecie ?
    --
    pozdr
    jm

  • 4. Data: 2003-08-22 22:41:50
    Od: "Jerzy A. Szczerba" <a...@d...pl>

    Nornik wrote:

    > Chcialbys robic starz w takiej Gazecie ?

    po pierwsze "staż"
    po drugie to, ze jest to brukowiec nieswiadczy, ze ma zlych dziennikarzy -
    problem w tym, ze ta gazeta nie skupia sie na rzeczach waznych tylko
    sensacyjnych; gdyby dziennikarze z tej gazety przeszliby np do Wyborczej to
    gwarantuje Ci, ze SE by stracil w Wyborcza zyskala
    oczywiscie staram sie uwypuklic aspekt pracy dziennikarskiej a nie poziom
    merytoryczny gazety

    --
    Wszyscy sraja w wannie.
    Sram i ja.

  • 5. Data: 2003-08-22 22:43:27
    Od: "Jerzy A. Szczerba" <a...@d...pl>

    Jerzy A. Szczerba wrote:

    > nieswiadczy,
    ~~~~~~~~~~~~~~~

    oczywiscie "nie swiadczy"

    --
    Wszyscy sraja w wannie.
    Sram i ja.

  • 6. Data: 2003-08-22 22:51:53
    Od: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>

    :
    : po pierwsze "staż"

    moj blad "przyznaje sie"
    : po drugie to, ze jest to brukowiec nieswiadczy, ze ma zlych dziennikarzy -

    ale ma dziennikarzy ktorzy sa wyczuleni na pewne tematy
    "sensacyjne_inaczej", "czesto_durnowate"
    : problem w tym, ze ta gazeta nie skupia sie na rzeczach waznych tylko
    : sensacyjnych; gdyby dziennikarze z tej gazety przeszliby np do Wyborczej
    : gwarantuje Ci, ze SE by stracil w Wyborcza zyskala

    Zaleczy czy w nakladzie czy w opinii
    w nakladzie mode tak w opinii jako zrodla spadlaby dosc

    Wrcajac do topiku nigdy bym tam nie poszedl bo:
    - nie chce sie uczyc zlych nawykow, (dla mnie to jest dosc istotne)
    - uczyc sie "innego" rzemosla dziennikarskiego

    Dla rozeznania kilkudniowego, moze tygodniowego tak ale tylko dla rozeznaia
    pozdr
    jm

  • 7. Data: 2003-08-23 08:57:14
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Chcialbys robic starz w takiej Gazecie ?

    Tam wiecej ofert bylo, nie tylko staz.Trudno bylo sie zorientowac, ktore
    wlasciwie tak cie zbulwersowalo.

    A staz w tej gazecie???Przede wszystkim nie czytam jej, to nie znam i dalej
    mnie to nie rusza.
    Jesli jest to brukowiec, to wydaje mi sie, ze w brukowcu mozna przejsc
    najtrwardsza szkole zycia jesli chodzi o dziennikarstwo.Jest tam najwiekszy
    mlyn, problemy, nerwy Stazysta uczy sie jak byc bezczelnym, nieczulym i
    chamskim...sorry, ale bez tych cech newsow sie nie zdobedzie.Temat znam
    tylko z beletrystyki, ale w tej bardzo czesto pojawia sie schemat, ze
    dziennikarz z brukowca przechodzi do lepszych gazet, poniewaz stylem i
    sprytem zaczyna sie wyrozniac na macierzystych lamach. I raczej wydaje sie
    to logiczne.

  • 8. Data: 2003-08-23 13:01:11
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziennikarz z brukowca przechodzi do lepszych gazet, poniewaz stylem i
    > sprytem zaczyna sie wyrozniac na macierzystych lamach. I raczej wydaje sie

    Heh, wręcz przeciwnie. Dziennikarz, zwłaszcza w takiej gazecie (tj temety
    społeczne), powinien być taktowny (a nie bezczelny), wrażliwy (a nie
    nieczuły) i miły (a nie chamski). Inaczej nie tylko nie zdobędzie
    potrzebnych informacji, ale przede wszystkim nie będzie wyczulony na różne
    bolączki, nieszczęścia i różne złe rzeczy dziejące się w świecie...

    Iza

  • 9. Data: 2003-08-23 13:44:47
    Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl>

    Nornik wrote:

    > ale ma dziennikarzy ktorzy sa wyczuleni na pewne tematy
    > "sensacyjne_inaczej", "czesto_durnowate"

    Mam kumpla, któy pracuje w "SE". Po dobrych studiach, b. inteligentny,
    wyróżniający się na korzyść. Kilkakrotnie rozmawialiśmy o pomysłach na nowe
    artykuły, niestety większość z nich okazuje się "za ambitna". Profil gazety
    jest taki a nie inny i pojedynczy człowiek ma do wyboru - dostosować się lub
    zmienić pracę.

    Dirschauer

  • 10. Data: 2003-08-24 13:21:33
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    > http://www.superexpress.pl/iso/stale/Redakcja/praca.
    shtml

    dzieki, wlasnie jestem bezrobotnym subedytorem

    --
    bp