PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z pracownikiem... › Re: [OT]Re: problem z pracownikiem...
  • Data: 2006-06-23 06:49:22
    Temat: Re: [OT]Re: problem z pracownikiem...
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Jun 2006 02:13:04 +0200, mvoicem wrote:

    > Nie rozumiem co jest żałosnego w trzepaniu mandatów przy ograniczeniu
    > prędkości.

    Nie ma nic żałosnego. Pożałowania godne i budzące sprzeciw jest
    robienie tego w taki sposób. Wyrwałeś - zdaje się - zdanie
    z kontekstu.
    Może inny przykład. Jest np. decyzja ograniczenia prędkości na jakimś
    odcinku, zmiany reguł ruchu, itp. Działanie policji w tym zakresie
    sprawia wrażenie, że zmiany nastąpiły po to, żeby nałożyć mandat.
    I teraz inny kraj... :-) Podobna sytuacja - ustawione ograniczenie
    prędkości, powiedzmy z 90 do 50 km/godz. Policja "łapie" w pierwszym
    roku tych kierowców, którzy przekroczyli na tym odcinku 70 km/godz.
    Dopiero w następnym roku egzekwuje ograniczenie do 50 km/godz.
    Oczywiście, że nie chodzi mi tylko znaczki drogowe. ;-)

    Reasumując, rzecz w tym, że zmiany prawa, w odczuciu obywateli naszego
    kraju, są dokonywane po to aby "łapać" gapowiczów... Takie cwaniactwo.
    I to budzi sprzeciw. Chyba nawet jest naruszeniem ogólnej zasady.

    > Żałosne jest to, że 99.9% kierowców (w tym ja niestety też) w Polsce
    > uporczywie i z premedytacją narusza prawo, i nic im się z tego powodu
    > nie dzieje.

    Być może - żałosne. Dobrze, że zdajesz sobie z tego sprawę. Jednak
    wynika to z powyższego... Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że
    przy usztywnianiu reguł prawnych chodzi _tylko_ o zmniejszenie
    oczek sita, a nie o to aby mąka była lepsza.

    Oczywiście są to tylko moje spostrzeżenia. Jeśli grupowicze myślicie
    inaczej to zapraszam do dyskusji. :-)

    --
    abakan