PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z pracownikiem... › Re: [OT]Re: problem z pracownikiem...
  • Data: 2006-06-23 23:24:24
    Temat: Re: [OT]Re: problem z pracownikiem...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    entroper napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > masz samochód ? Bo jeśli masz, to jesteś po prostu p...ym hipokrytą. Jeśli nie
    > masz, to można Ci wybaczyć pieprzenie bez sensu.

    Napisałem przecież że "(w tym niestety też)". Zazwyczaj kierowcy
    posiadają samochód.

    I nie widzę tutaj hipokryzji. Ludzie zamiast słać petycje do władz,
    pikietować, demonstrować, urządzać protesty, organizować grupy nacisku
    ... po prostu leją na prawo z góry ciepłym parabolicznym.

    I w ten sposób część naszych ciężko zarobionych pieniędzy idzie na
    becikowe, specjalne emerytury i tak dalej, zamiast na takie urządzenie
    dróg żeby człowiek mógł przejechać z miasta do miasta w rozsądnym czasie
    nie będąć na bakier z prawem.

    p. m.