PracaGrupypl.praca.dyskusjeOPINIA_FIRMA ETNA_PRZEPISYWANIE TEKSTÓW › Re: OPINIA_FIRMA ETNA_PRZEPISYWANIE TEKSTÓW
  • Data: 2003-01-27 22:48:50
    Temat: Re: OPINIA_FIRMA ETNA_PRZEPISYWANIE TEKSTÓW
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.Z wrote:

    > Znalazla dla siebie ciekawa oferte pracy dodatkowej.
    > Może ktoś miał kiedyś doczynienia z tą firmą.

    Jezeli jest to oferta w GW z lakonicznym tekstem "przepisywanie tekstow"
    i numerem telefonu komorkowego (chyba 603), to sobie daruj. Ogloszenie
    ukazuje sie juz tak dlugo, ze zaczynam podejrzewac ich o przepisywanie
    Brytanici ;).

    Na marginesie - w portalu GW niedawno zalila sie jedna osoba, ze wlasnie
    z takiego (nie wiem czy z tego - to roznica)zrodla dostala strone z
    chinskimi robaczkami do przepisania. Prawdopodobnie FineReader w pelnej
    wersji umie sobie z czyms takim poradzic, ale wskazuje to ewidentnie na
    probe przerzucenia winy niewywiazania sie ze zlecenia i tym samym
    zawlaszczenia kaucji, na zleceniobiorce.

    Flyer