PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ... › Re: OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...
  • Data: 2004-06-07 08:29:46
    Temat: Re: OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MiOsKi" <m...@w...pl> skrev i meddelandet
    news:ca18j6$dht$1@wulkan.npnet.org...
    > A odpisuje na tego posta tylko dlatego bo nie lubię, jak ktoś
    > nic nie wie i niszczy komuś posta.

    Moglbys troszke jasniej sie wyrazac? O co Ci chodzi z tym niszczeniem?

    > Gościu napisał wprost o co
    > chodzi więc nie można mieć do niego pretensji. Jakby napisał
    > że praca dla modelek lub coś innego to byłoby ok ??

    No jasne. Jak morderaca zamorduje walac siekiera z przodu ofiary,
    uprzedzajac ja o tym, to juz mniej winny bedzie? Nawet nieswiadomosc prawa
    nie chroni przed jego konsekwencjami, a co dopiero swiadome popelnianie
    przestepstwa...
    Nie, nie byloby ok, gdyby napisal "modelki". Nikt juz taki glupi nie jest.

    > A i tak by wyjechały wiadomo po co.

    I co z tego?

    A.