PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFE › Re: OFE
    From: "jalboss" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: OFE
    Date: Thu, 14 Dec 2006 16:08:30 +0100

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneo0oq6.kd9.jakub@jakub.kofeina.net...
    > Policz sobie, jaką będziesz miał emeryturę z ZUS i OFE, a ile byś miał,
    > gdybyś normalnie zrzucał tę kasę na konto przez cały czas twojej pracy.

    Policz jaką bys miał emeryture tylko z ZUSu żwłaszcza przy ograniczeniach
    kwoty bazowej. Lepsze ZUS + OFE niz sam ZUS.

    > Numer jest taki, że odsetki z lokaty mają podobną wysokość do emerytury,
    > a twoje dzieci/rodzina dziedziczy lokatę. Konta emerytalnego nie.

    OFE średnio zarabiaja ponad 10%-15% rocznie. Pokaz mi taką lokatę?

    > Napadając na bank i idąc siedzieć? Akurat 15 latek.

    Niekoniecznie. Np. odkładając co miesiąc 10% swoich przychodów w dobrą
    fundusz inwestycyjny. (ostatecznie połączony z ubezpieczeniem na życie).