PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-21 09:48:51
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie zmusza do kombinowania, tylko chce mieć pewność, że robi to świadomie.

    Czyli umowę o pracę podpisuje się nieświadomie?

    No bez jaj. Może przestańmy mówić o KP, wychodząc od obywateli
    niepełnosprawnych umysłowo, a zacznijmy mówić o normalnych,
    odpowiedzialnych za swój los ludziach.

    Kto więc podpisuje umowę o pracę nieświadomie?

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com