PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Sat, 07 Dec 2002 22:43:59 +0100

    > Mechaniokę samochodową, remonty mieszkań, instalacje elektryczne, pracę
    > w Die Bahn (maszynista), drukarstwo (pewnie jako rolowy na początek, ale
    > zawsze coś), może transport?

    Pomysłów Ci nie brakuje, nie bierzesz jednak pod uwagę, że znaczna część
    pracodawców (Twój pewnie nie, bo jak wzystko przewidziałeś i to) trafia
    pracownika między oczy w chwili, kiedy tego najmniej się spodziewa.
    Przeżycie to bywa na tyle traumatyczne, że po kilku/kilkunastu
    nieudanych próbach psychika przeciętnej osoby stabilizuje się w stanie
    niezdolności do twórczego myślenia - rodzaju swoistej blokady
    emocjonalnej. Utrudnia ona lub wręcz uniemożliwia znajdywanie właściwych
    rozwiązań. Krytyka otaczającej rzeczywistości w występującym wtedy
    stanie umysłu wynika z potrzeby jej racjonalizacji, by po prostu nie
    zwariować. Zjawiska te mają w znacznej mierze podłoże fizjologiczne,
    tzn. podobnie jak odddawanie moczu mogą być kontrolowane w ograniczonym
    zakresie przez właściciela mózgu/pęcherza.
    Ciebie też to czeka w przypadku, gy coś pójdzie nie tak; nie ma bowiem
    biznesów pewnych, bez ryzyka.
    Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że wyraziłem zainteresowanie Twoim
    mózgiem. Starałem się, by jak kilka sprowokowanych osób nie poruszać
    kwestii pozostałych Twoich organów oraz sposobu i celowości ich
    wykorzystania.

    Pzdr: Dogbert