PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: Roman <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Fri, 06 Dec 2002 12:19:03 +0100
    Sender: r...@o...pl@pa17.torun.cvx.ppp.tpnet.pl

    >No tak, czyli wszyscy kłamią z Pańskim wyjątkiem.

    Nadinterpretacja mojej wypowiedzi :(

    >Nie próbuję. Zauważam, że o ile na większość zmiennym człowiek nie ma
    >wpływu, to na jedną, czyli własne umiejętności dostsosowania się do
    >zmieniającej się sytuacji wpływ posiada.

    Szkoda ze Pan nie probuje :( Na szczescie w tym kraju nie tylko Pana zdanie sie liczy
    :)

    >Proszę o zdefiniowanie 'dóbr naturalnych'.

    "Dobrami naturalnymi sa miedzy innymi:
    ziemia, kopaliny, czysta woda, czyste powietrze, lasy, dzika zwierzyna."

    >Proszę pokazać jakiś związek, który w rzeczywistości pomógł
    >pracownikom. Przykładowo ZZ ludzi z Ożarowa wpędził kilkaset osób w
    >niemałe kłopoty.

    Kieruje Pan ciezkie oskarzenie pod adresem zwiazkow zawodowych, a teraz wypisujesz
    jakies
    dyrdymaly, zalezne od obserwatora. Prosze o dowody obiektywne, a nie takie ktore sie
    Panu
    wydaja.
    A co do powyzszego to Panski przyklad dowodzi slabosci ZZ w naszym kraju, a nie ich
    sily.
    Czyli pracodawcy sie myla twierdzac ze zwiazki zawodowe w Polsce sa za silne.

    >Bardzo brzydko...

    Jezeli argumenty do Pana nie trafiaja to nic na to nie poradze.

    >Kto niby to prawo dał?
    A kto dal prawo spoleczenstwu zoraganizowanemu do ograniczania praw ludzi do dobr
    naturalnych?

    >Niestety, ale nie ma pan racji. Państwo nie
    >jest do niczego zobowiązanie. Państwo, to rodzaj umowy.

    Przy tak odmiennych postrzeganiu Praw czlowieka, nie da sie tej sprawy rozwiklac.

    Podstawowym Prawem czlowieka jest Prawo do ZYCIA.
    Zasoby swiata sa ograniczone. Jezeli 10% populacji ludzi opanuje 95% zasobow
    naturalnych.
    Wowczas te 90% ludzi bedzi mialo problemy z przezyciem. Tak wlasnie dzieje sie w
    disiejszym
    swiecie.

    A tak na marginesie. Czy byl Pan w wojsku?
    Co sadzi Pan o patriotyzmie?

    Prawo do wlasnosci jest wazne, ale nie najwazniejsze. Nasza 1000 letnia historia
    pokazuje to
    jednoznacznie. Np.: prawo do istnienia Narodu. W systuacji wojny, Panstwo korzysta z
    zasobow
    swoich obywateli dla dobra wspolnego.

    >Mylisz się. W Polsce ludzie nie chcą pracować. Nie maja na to ochoty.

    A jednak jestes Pan ignorantem.

    A oto kolejne 7 obrazajacych zwrotow ktore znlazlem w Twoich postach:

    4)"Ty jesteś frajerem bez pracy"

    5)"Ogólna sytuacja jest taka - jak ktoś chce pracę, to ją ma. Tylko jak się
    pojawia praca, to zaraz jest hasło 'za xxx zł to ja mam w d... tyrać'.
    Nie, to nie - lepiej ssać kasę od pracujących (płacących podatki),
    prawda?"
    Obrazajace, nieuprawnione uogolnienie.
    6)"Niestety, musiałbym tak zgłupieć, że znalazłbym sie na Twoim poziomie."

    7)"No ja też nie chciałbym miec tak nasrane w głowie, jak Ty. Tu się
    zgadzamy."

    8)"A co, uważasz, że mój tekst był skierowany dop Ciebie? Uderz w stół, a
    nożyce się odezwą? Jeżeli tak, to współczuję poziomu poniżej idioty."

    10)"Śmieci nie zwykłem pozywać. Przechodzę nad nimi. Albo wrzucam do kosza."
    Tak okresla Pan czlowieka.
    Opinia liberalow: "Istnieja ludzie smieci, ktorych trzeba zlikwidowac"

    Chyba 10 obelg wystarczy, nieprawdaz.

    A oto jeszcze jeden fragment z Twojego postu:
    "Wiesz, maluczki, że za powyższe mozna dostać do dwóch latek? To typowy
    przykład wyczerpujący cechy występku p.t. publiczne znieważenie."

    Twoje stwierdzenie o tym ze organizacje zwiazkowe to organizacje przestepcze to
    oczywiscie
    "nic takiego".

    Pozdrawiam Roman