PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: "TS" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Fri, 6 Dec 2002 00:37:02 +0100

    > stwierdzono.
    >
    > Zgadza sie, ale nalezy sie przyblizac do takowego spoleczenstwa a nie
    oddalac
    > :)

    Spoleczenstwo idealne, to nie tylko kwestia równego podzialu dóbr, ale
    równiez równego wkladu.
    I tu jest wlasnie polski (i nie tylko) problem, kazdy chcialby tyle samo
    dostac, ale nikt nie chce tyle samo wlozyc.

    Poza tym, skoro równy wklad jest poprostu abstrakcja, to równy podzial zysku
    jest abstrakcja.

    A tak w ogóle, jesli wklad poszczególnych jednostek jest rózny, to jaki
    podzial dóbr bedzie podzialem "równym"?

    --
    Pozdrawiam