PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis www.ofirmie.info › Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
  • Data: 2006-10-08 12:39:13
    Temat: Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eg8cs5$m58$1@news.onet.pl Tomek <d...@n...pl>
    pisze:

    > Dzien dobry,
    > Dlaczego ? ... chetnie uslyszymy wszelkie sugestie.
    Po części sami sobie odpowiedzieliście:
    <cit>
    Setki internautów zadających na grupie dyskusyjnej pl.praca.dyskusje pytania
    w formie "Jaka jest atmosfera pracy w firmie X" nie otrzymywały przeważnie
    odpowiedzi.
    </cit>
    Nawet biorąc pod uwagę, że użytkowników www jest więcej niż newsów.
    Ubogi, ascetyczny, by nie rzec - żaden, design strony mnie osobiście nie
    przeszkadza, ale nie wiem jak odbiorą to internauci zupełnie niezwiązani z
    sektorem IT, a przyzwyczajeni do atrakcyjniejszej formy wizualnej
    odwiedzanych witryn.

    Obostrzenia narzucane regulaminem (niektóre zresztą o zupełnie nierealnej
    egzekwowalności) nie tylko mogą zniechęcać do uczestnictwa, ale nawet -
    biorąc pod uwagę zapowiadane ostre metody moderacji - rodzić mogą
    podejrzenie o brak bezstronności.
    Np. zdanie z "preambuły":
    <cit>
    Mamy nadzieję, że w serwisie będą przeważały opinie pozytywne.
    </cit>
    od razu przywiodło mi na myśl pytanie - jakie działania zostaną podjęte,
    jeśli ta nadzieja się nie spełni?

    Osobiście uważam inicjatywę tego typu za pożądaną. Tak jak banki posiadają
    bazę informacji o dłużnikach i ich wiarygodności, tak jak pracodawcy
    zasięgają informacji w KRS, tak i pracownicy powinni mieć dostęp do
    informacji nt. potencjalnych pracodawców. Dziwi mnie nieco, że ludzie pracy
    najemnej nie wykazują chęci dzielenia się takimi danymi.
    Jak będzie w Waszym przypadku - czas pokaże.

    Jotte