PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Nowelizacja Kodeksu Pracy

  • 1. Data: 2002-07-29 21:28:29
    Temat: Re: Nowelizacja Kodeksu Pracy
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:ai059b$giq$1@news.tpi.pl...

    > Tak by było gdyby pracodawca i pracownik byli równorzednymi partnerami do
    > tej umowy i faktycznie mogli się umawiać. Niestety w warunkach 20%
    > bezrobocia tylko narzucony odgórnie Kodeks Pracy jest w stanie zapewnić
    > minimum godności pracownikowi.

    Myslisz ze jakikolwiek martwy przepis moze zmusic pracodawce do zmiany
    postawy. Jezeli panstwo przestanie dobijac przedsiebiorcow podatkami to bez
    obaw - zatrudnia wiecej pracownikow. Dlaczego? Nie dla ich dobra ale dla
    wiekszego zysku. To proste - nikt nie zatrudnia pracownika, zeby mu bylo
    dobrze ale po to zeby jego praca dala konkretny zysk. Tfu, pomijam tu
    socjalistyczna panstwowe molochy. A jak bedzie male bezrobocie to bez obaw
    pracodawca natychmiast nabierze oglady w stosunku do pracownikow -
    szczegolnie tych wysokospecjalizowanych.

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 2. Data: 2002-07-30 08:18:27
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    > wiadomości news:ai059b$giq$1@news.tpi.pl...

    > Myslisz ze jakikolwiek martwy przepis moze zmusic pracodawce do zmiany
    > postawy.

    Nie wiem czy rozumiesz moje słowa "minimum godności pracownika"

    Wiesiek