PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Nowelizacja Kodeksu Pracy › Re: Nowelizacja Kodeksu Pracy
    From: "budowa-2" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowelizacja Kodeksu Pracy
    Date: Tue, 30 Jul 2002 11:37:06 +0200
    Sender: [vertret mail.onet.pl]@pq47.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > zatrudnienia.
    > warunkach

    > wynegocjować od
    >
    > Żadnych negocjacji nie będzie. Jeszcze tego nie rozumiesz.

    > natychmiast

    > Nie marzy tylko dokładnie oddaje sens braku prawa chroniącego pracownika.
    > Dlaczego pracodawca miałby wyplacić jej pieniądze ża czas już przepracowany.
    > Bo jest głupi - przecież nie ma żadnego prawa które zmuszałoby go do tego -
    > z dobrego serca ha! ha! ha!

    Ktos tutaj podał dobry przykład, że mamy przecież płacę minimalna a jednak jest masa
    ludzi którzy
    zarabiają dużo i bardzo duzo więcej.
    Jak wytłumaczysz, że zarabiam w prywatnej firmie 1600 EUR netto zamiast 200 EUR.
    Jak wytlumaczysz, że prezesom banków płaca o niebo większa kasę a przeciez wcale nie
    muszą?
    Jak by Cie bolało myslenie to Ci ja odpowiem. Dlatego zarabiaja więcej bo przynosza
    ze soba jakąś
    wiedzę, której nie kupią od pierwszego lepszego z ulicy.
    Rozumiem, że Ciebie pracodawcy nie uważają za partnera do negocjacji. Współczuje Ci,
    ale to nie wina
    ani zasługa kodeksu pracy.

    > bedą

    > Nie dlatego że Cie męczy tylko dlatego że brak logicznego argumentu,
    > dlaczego by nie miało być 15 którzy pracują po 16 godzin dziennie (a może po
    > 12 - w sumie nieistotne). Istotne jest że bezrobocie w takim przypadku
    > WZROŚNIE i to dużo.

    Dyskusje zaczałem tak dla sportu i chciałem skończyć, bo nie ma sensu rozmowa ludzi,
    którzy maja
    całkiem odmienne podejscie do życia.
    Ja licze tylko na siebie, a Ty na wszystko inne poza sobą.