PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Nowa dzialalnosc gospodarcza vs. koniec roku i ew. nowe przepisy - kiedy zakladac? [crosspost] › Re: Nowa dzialalnosc gospodarcza vs. koniec roku i ew. nowe przepisy - kiedy zakladac? [crosspost]
    From: "Pawel J. Sawicki - s/-//g" <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowa dzialalnosc gospodarcza vs. koniec roku i ew. nowe przepisy - kiedy
    zakladac? [crosspost]
    Date: Sat, 8 Dec 2007 17:22:33 +0000 (UTC)

    t...@o...pl <t...@o...pl> wrote:

    > ZTCW nie. Chyba że coś z WKU.

    To juz mam "zalatwione" - mialem studnia dwustopniowe i na poczatku
    listopada (rok po zdobyciu inz.) dostalem przeniesienie do rezerwy :)

    > Znaczy się liczysz na to, że mi w podatkach zabiorą żeby Tobie dać?
    > Co za czasy :)

    Nie :) ZTCW sa bezzwrotne pozyczki (obwarowane oczywiscie roznymi
    warunkami, ale to nie w tym problem). Znajac mniej wiecej panujace realia
    chcialem sie upewnic, ze np. z poczatkiem 2008 nie skocza one z circa
    12kPLN teraz OIMW do np. 80 kPLN :) W koncu z EU troche tych pieniedzy
    "plynie"...

    > No to dzwoń/pytaj, decyduj :)

    No tak, tylko za bardzo nie wiem gdzie dzwonic - UP, moze "gmina", a moze
    cos jeszcze innego - jakas pozarzadowa organizacja :) Poszukam, poczytam
    - dzieki.

    Pozdrawiam,
    Pawel