PracaGrupypl.praca.dyskusjeNotatki na rozmowie? › Re: Notatki na rozmowie?
  • Data: 2011-01-20 07:33:53
    Temat: Re: Notatki na rozmowie?
    Od: WOJSAL <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2011 01:02, live_evil pisze:

    > Ja często zabieram wydrukowaną treść oferty pracy. Zaskakująco często
    > osoby rekrutujące nie wiedzą, co w ogłoszeniu napisano.

    A to jest dobry pomysł. Zawsze mozna zapytać się pracodawce o te różne
    "atrakcyjne wynagrodzenia" (na czym polega atrakcyjne wynagrodzenie u
    danego pracodawcy?), "perspektywy rozwoju", "dobrą atmosfere pracy",
    "dynamiczny rozwój firmy", "ciekawe projekty" i takie tam.
    Na spotkaniu często zapomina się o tym, co obiecywał potencjalny pracodawca.

    Pozdrawiam,
    Wojtek