PracaGrupypl.praca.dyskusjeNotatki na rozmowie? › Re: Notatki na rozmowie?
  • Data: 2011-01-21 13:24:18
    Temat: Re: Notatki na rozmowie?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Łuki" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ihatuc$7gn$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak najbardziej wolno i wypada ci mieć i korzystać z notatek. Pamiętaj
    że
    > rozmowa o pracę to nie przesłuchanie tylko rozmowa RÓWNORZĘDNYCH
    partnerów, z
    > których każdemu teoretycznie powinno zależeć na dobiciu targu.

    Wolno jak najbardziej, ale co byś sobie pomyślał, gdyby kandydat,
    zagadnięty np. o np. poznane języki programowania czy platformy sprzętowe
    stwierdził "zaraz, niech no spojrzę" :) Nie wydaje mi się, by na rozmowie
    kwalifikacyjnej nie dało się ogarnąć pamięciowo tematyki, którą się
    człowiek zajmował kilka czy nawet kilkanaście lat (jeśli naprawdę się nią
    zajmował!) - a jeśli komuś bardzo zależy na zapamiętaniu czegoś w
    kolejności itp - zawsze może zapisać sobie i wkuć. Poza tym mówienie
    prawdy raczej mało obciąża mózg i wyjąwszy przypadki jakiejś straszliwej
    tremy raczej nie powinno być problemu z przypomnieniem sobie wszystkiego.
    Tak więc IMHO te notatki to bardzo zły pomysł.

    e.