PracaGrupypl.praca.dyskusjeNorwegia, Finlandia... - inzynier › Re: Norwegia, Finlandia... - inzynier
  • Data: 2004-10-18 09:49:13
    Temat: Re: Norwegia, Finlandia... - inzynier
    Od: Piotr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Radoslaw Knap wrote:

    > - Tak sobie myślę - jeżeli praca w zawodzie i dużym mieście- to dziwne że
    > zarobki tak małe(?? - to zawsze jest względne niestety), a może warto
    > zdobyć jeszcze więcej doświadczenia i..poszukać pracy z lepszymi
    > perspektywami? Dla inżynierów- zwłaszcza z doświadczeniem jest jej sporo.
    > Problem w tym, że rzeczywiście firmy często nie wiedzą jak ich docenić...

    Bo niestety praca w dużych firmach produkcyjnych wcale nie oznacza wysokich
    zarobków (też pracowałem w znanych koncernach i podobnie jak autor wątku
    też jako automatyk), ale za to można się w nich sporo nauczyć. Więc jeśli
    pytający chce się dorobić czegoś oprócz garba ;-) to proponuję popracowac
    jeszcze w tej firmie i zdobyć trochę doświadczenia a potem wyjechać albo
    przejść na własną DG.

    pozdrawiam
    Piotr